torsdag 26 april 2012

Mässing


Nu börjar vi komma i ordning i L´s rum (är det bara jag, men det känns som att jag hela tiden prioriterar storasyster först...när det gäller inredning...?).
Men nu, har lillan fått ett fint litet pottskåp från Ikea och ny (gammal) mässingslampa som mormor fyndat på loppis. Ja, som jag sagt tidigare...saknar man nåt, är det bara att titta i min mammas gömmor;). Apropå sängbord, så var jag ute efter ett som liknade ett s k pottskåp (jag kallar det så i alla fall) och kammade igenom Blocket men utan resultat. Antingen var de för stora, dyra (!) eller för mycket renoverings jobb...så det fick bli ett nytt...med en gammal lampa. 
Vi gillar´t.

2 kommentarer:

  1. Anonym14:53

    Åh vad fint det blev:)

    Kram Evelina

    SvaraRadera
  2. Otroligt snygg lampa! Ja det må jag säga var fina gömmor din mamma har :)

    SvaraRadera