onsdag 16 februari 2011

Tennarmband


Ett tillskott in min inte allt för stora smyckes kollektion är ett tennarmband gjort av duktiga Nathalie. Barnen rotar runt lite snabbt i smyckes lådan och frågar var alla diamanter är;)...Hmmm, det undrar jag med, är ju ingen bling, bling tjej;). Bär sällan smycken, känner mig liksom inte så bekväm, men ett tennarmband på vänsterarmen tillsammans med klockan är så snyggt. Har ett vitt lite bredare tennarmband köpt för många år sedan, men nu blev det ett svart, smalt, klassiskt armband med tillhörande namnbricka och tofs (trodde aldrig att jag skulle äga något med en tassel;). Är lite sugen på ett 2-varvs armband i någon ljus färg, snyggt till sommaren. Nedre bilden visar barnarmband, fick låna hem för att prova på tjejerna...gissa om de blev populära.

2 kommentarer:

  1. Anonym22:40

    Vilka fina! Jag är svag för just tenntrådsarmband och har ett antal. Jag gillade tofsen och tagen på de här!

    SvaraRadera
  2. Så fina! De måste jag kika närmare på, tipstack!

    SvaraRadera