söndag 27 februari 2011

Tackar!

Blev så glad härom dagen då jag såg i kommentarsfältet att Linda med fina bloggen Allt och/eller Inget gav mig utmärkelsen Liebster Blog. Tack så mycket Linda!

Bloggen och bloggsfären är för mig ett forum att ge och få inspiration inom inredning, som är ett av mina största intressen (näst efter familjen förstås;). Ibland kan ju både inspiration och motivation tryta, men detta ger ju en skjuts i rätt riktning...att fortsätta med det jag tycker är roligt. Det finns så många fina bloggar och jag följer en del flitigt, men är inte alltid så flitig med att kommentera hos dem. Nu är det min tur att skicka vidare denna award till fem av mina favoritbloggar (som har mindre än 100 läsare...är ju så svårt att veta om dessa bloggar har färre än 100 läsare, då alla inte har besöksräknare...nåja, de är i alla fall fem av mina favoriter!;)
 


Reglerna för Liebster Award är enkla och som följer:
*
Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare.
*
Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award.
*
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och fem av hans / hennesfavoritbloggar med mindre än 100 läsare.

6 kommentarer:

  1. Tack själv för att du har en sån fin blogg jag kan besöka :) Och tack för nya bloggtips. Är lite nyfiken på Lugna gatan, tror det blev nåt fel med länken kanske?
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Blev också superglad när jag fick utmärkelsen av Linda! Ska också göra ett inlägg - när tiden finnes!

    Ha en härlig vecka!

    SvaraRadera
  3. Men tack så mycket! Vad glad jag blev. Ska anta utmaningen så snart jag hinner. Tack för tipset om en till blogg att titta in hos, din ;-).

    Må så gott!

    Camilla

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Sanna! Det var inte dåligt!
    Vet du, jag börjar(igen) bli sugen på att fota dig och kanske tjejerna(tja, maken med för alldel :))? Skulle vara kul att kanske köra kring någon idé? Vad säger du? Visst är det nästan ett år sen som jag var hos er?

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Å tack snälla Sanna. Vad glad jag blir. You already made my week :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Tack fina du! Det gjorde mig verkligen glad, för du råkar också ha en blogg jag uppskattar väldigt mycket! :) Kram

    SvaraRadera