lördag 8 januari 2011

Bara till mig!

Efter båda mammaledigheterna har mitt fokus till största delen gått till familjen, förstås, men i andra hand hemmet och inredning. Själv har har man så smått förfallit, ha, ha, nä men kanske inte prioriterats i alla fall. Så gårdagen gick helt och hållet i temat, mig;).

Ett par inköp blev det, bl a en härlig kofta från Filippa K, som jag under hösten klämt och känt på men tyckt att den var på tok för dyr. En enda kvar i min storlek, champagnefärgad med istickad silvertråd...kunde inte motstå.

Ytterligare en kofta (hur många kan man ha egentligen!?) som jag spanat in under hösten, nu på rean slog jag till. Denna är från HunkyDory.

Sen var det ju förstås lyxen att bara få gå på stan en hel dag i gott sällskap och äta god mat och utan att passa några tider.

2 kommentarer:

  1. Jätte fina koftor, man kan inte ha för många...
    De blev inköpta på NK vad jag förstår?

    Ha en forsatt trevlig kväll!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Det lät som en härlig dag och koftorna är superfina! Svaret på din fråga angående vårt golv är att det är från Allocs Original Trend serie.

    SvaraRadera