lördag 9 oktober 2010

Lördagsmys

Vilken mysig dag vi har haft, inte gjort särskilt mycket, varit i parken i goda vänners lag och ätit en korv-med-bröd lunch tillsammans....Och vädret kan man ju inte klaga på;). P och jag fick barnvakt en stund under dagen för att handla presenter till L och efter det, mest softat och haft lördagsmys tillsammans...Här, en nyinköpt liten orkidé (vet ej vilken sort) på soffbordet. Inköpt på IKEA, som förövrigt är min leverantör av växter...och trots det begränsade utbudet passar det mig perfekt...ja, för det jag klarar av är murgröna och en och annan orkidé;).

1 kommentar:

  1. hej!

    tack för din hälsning hos mig!

    golvet är vitoljad ask från danska Moland.
    modellen heter wideplank då den är bredare än den vanliga 1-stavs. ett oerhört vackert golv som kräver ett visst underhåll som alla oljade golv, men det är det värt :)

    lycka till!

    /Anna-Malin

    SvaraRadera